Cum să asigurați protecția datelor personale ale clienților și angajaților în desfășurarea activității firmei Dvs.

Clienții și angajații dvs. trebuie să poată avea încredere în Dvs. atunci când vă încredințează informațiile lor personale, sau așa cum legea le numește, datele lor personale!

GDPR, Regulamentul privind Protecția Datelor Personale vă spune ce obligații aveți atunci când colectați, utilizați, stocați sau faceți întrebuințați în orice fel datele personale ale persoanelor. Deci, în primul rând, trebuie să verificați dacă GDPR se aplică în cazul afacerii Dvs. Puteți face acest lucru contactându-ne pentru a efectua o evaluare a conformității cu GDPR.

De ce este importantă protecția datelor? În primul rând, fiindcă clienții, angajații și alte persoane trebuie să aibă încredere că firma Dvs. că are grijă și folosește datele personale în mod corespunzător și în siguranță. Știind că pot avea încredere în firma Dvs. vor deveni mai fideli produselor sau serviciilor pe care le comercializați.

Respectarea GDPR este, de asemenea, necesară și obligatorie din punct de vedere juridic. Din păcate, nimeni nu poate crea un singur pachet universal cu instrucțiuni specifice legate de crearea și armonizarea documentelor juridice pentru fiecare categorie de firmă în parte, pentru simplu motiv că acest lucru ar fi imposibil. Există sute de mii de firme, în multe sectoare diferite de activitate, și fiecare firmă și sector are particularități unice. Firmele colectează diferite tipuri de date cu caracter personal de la o mare varietate de clienți, de la personalul propriu și de alte persoane din mai multe motive diferite în multe moduri diferite. Ceea ce putem face, și o facem foarte bine, este să evaluăm activitatea firmei Dvs. și să elaborăm documentația și procedurile care vi se potrivesc și vă așează în conformitate cu GDPR.

Dvs. vă cunoașteți firma mai bine decât oricine altcineva și de aceea, folosind resursele, expertiza și serviciile noastre, poți analiza și decide exact ce aveți de făcut pentru ca firma să se conformeze noilor regmentări GDPR. în primul rând, vă putem informa în legătură cu normele specifice pentru sectorul în care activează firma Dvs. Apoi, vă putem pune la dispoziție o largă gamă de resurse și servicii pe care le puteți utiliza pentru a vă asigura că respectați legea.

Serviciile noastre vă sunt în mod special utile dacă firma Dvs. se încadrează în una din aceste categorii: comerț cu amănuntul și comerț online; firme din industria hotelieră; servicii contabile și financiare; organizații caritabile; cursuri, învățământ și educație; servicii de sănătate; servicii pentru administrațiile locale sau centrale.

Dar acestea nu sunt singurele sectoare unde GDPR creează obligații pentru firme. Orice fimră care are angajați are obligații noi în legătură cu documentele și procedurile necesare pentru a garanta angajaților că datele lor personale se află în siguranță.

De aceea, vă recomandăm să ne contactați pentru a afla cu precizie ce aveți de făcut pentru a intra și a sta în legalitate, mai ales că sancțiunile pentru neconformitatea cu GDPR sunt foarte aspre și pot merge până la blocarea activității firmei.

Mai citiți și...